3 buçuk ay oldu Doğum yapalı ben de. Kanama Aralıklı devam edebiliyor benim öyle oldu 40 gün çıkana kadar. Gaz sancısı çok normal yediklerine dikkat et. Gaz yapan yiyeceklerden içeceklerden uzak dur özellikle süt ve yoğurt. 40 günü aşınca da rahim toplanmış mı her şey yolunda mı diye doktoruna kontrole git muhakkak. Sağlıklı günler diliyorum☺️