Burdaki pek çok annenin iştahsızlıkla mücadele ettiğini bildiğim için gerçekten çok utanaraksoruyorum ama bebim bebeğim baya obur bildiğin yemekten kalkarız hala mama der elimizde ne görse ister, birkaç gündür mutfağa bile götürmeye başladı bi şeyler gösterip yemek istemek için. Artık gerçekten bu çocuğu doyuramıyorum diye üzülüyorum yani yediklerinin doyurması lazım doyuyosa niye hala yemek istiyo. Obez olacak diye korkuyorum gelişimi üst sınırda gidiyor (13 aylık kilosu 95persentil mi ne çıktı) elhamdülillah yemesinin güzel olması iyi bir şey biliyorum ama çok zorluyo bu sıralar yemek istediği şeyi hazırlayıp yıkayıp önüne koyana kadar yıkıyo ortalığı gören bi şey yapıyorum sanacak o derece. Az yemenin bi problem olduğu gibi çok yemenin de bi problem olduğunu düşünüyorum o yüzden başlık açıyorum belki benzer şekilde olan bi çözüm üreten vardır. Lütfen bebeği iştahsız olan annelerim kusuruma bakmayın herkesin derdi başka malesef