Ben çözümü yatakta yanına uzanıp emzirip yavaşça yanından kalkmakta buldum derin uykuya gecincede beşiğine alıyorum meğer ben beşiğe koyarken uyandığı için tekrar tekrar aynı şeyi yaşıyomuşuz her bebek kendine özel benim yöntemim tuttu sizde bebeğinize göre bi yöntem geliştirin