Aleyunll Kızlar aklıma takılan birşey var. Hamile kalmadan önce kahveyi iyi tuketirdim şimdi canım çekiyor çocukta doğdu yarın 40 günlük oluyor az da olsa biraz içsem çocuğa bir zararı olur mu biliyor musunuz
Guzelanne56 Aleyunll sezeryan olduğumda doktor bır hafta kahve iç dedi her gün narkozu atmam ıcın sorun olsa ıc demezdi bence ve her gun bır bardak ıcerdım kırktan önce de sonra da içiyordum ama günde 1 bardak ıdeal bence
yeniannesibel Aleyunll ben hamilelikte çay kahve çok tüketirdim doğduktan sonra da çay kahve içiyorum çok şükür bir problem de yok
PamukPrensesannesii Aleyunll Bende doğdu doğalı içerim. Günde 1 kupa Nescafe içiyordum. Şükür 14 aylık oldu 2-3 kupa kahve icebiliyorum artık
Ozlem_20 Aleyunll küçük fincanla gün içinde iki taneye kadar izin veriliyor ama fazlası bebekte uykusuzluk falan yapar diye tercih edilmiyor. Ben hamilelikte bir fincan doğumdan sonrada ortama göre en fazla 2 tane içiyorum 2 buçuk aylık bebeğim bi sıkıntı yok şükür
Aleyunll Nur58goksu türk kahvesi çok nadir içiyorum da uzun zamandır nescafe icmedigim için canım çekti onu içsem problem olur mu acaba?
Gkcem Aleyunll valla ben doğdu doğalı içiyorum soğuk kahve içiyorum bide bı skintimiz yok çok şükür de oda zaten günlük bı bardak fazlasını benim midemde kaldırmıyor zaten
06noname Şurda bekleyim bende çok severim ama çay kahve bebeğime zararı olurmu acaba die içmeyenlerdenim
Aleyunll Mervetnl içinde kafein var bebeği huzursuz edebilir diye soruyorum hassaslık diyebilirsin bebeğimi düşünüyorum.
Mervetnl Aleyunll yok ben kötü niyetle demedim endişwniz artarsa bebeğiniz daha fazla huzursuz olur ondan dedim yanlış anlamayın lütfen 🙏🏻
Ucansupurge Aleyunll internette cayin, kahvenjn kac mg kafein icerdigi yazıyor kendinizs gore duzenlemeniz gerek🤗