Gonca89 oğlum 6 aylık hala daha doğru düzgün vermem kimseye bence koy tavrını, kaka konusu ise biz o zamanlarda gündü 4 5 kere kakasını yapardı, şimdi 3. Günü zorla yapıyor, iyi li yapıyor rahat ol bence çünkü ben acaba ishal mi acaba alerji mi diye tam 4 kere kaka tahlili yaptırmıştım