Barlas03 yaklaşık 5 aydır kullanıyorum ayda iki şişe yaklaşık 10şişe kullandım ve asla ikinci kez aynı renge denk gelemedim bembeyaz oldu sarı oldu çay gibi olanı oldu baktığım zaman yakın tarihte üretilenler açık renkli geçmiş tarihte üretilenler yani sk yaklaşanlar daha koyu ve tadı daha yoğun , ben açıkçası anlayamadım ve çoğunu aynı eczaneden alındı üreticiye mail atmayı düşündüm ama sonra üşendim fikri olan beni de aydınlatsın