Kızlar selam benim ki büyüdü sayılır 18 aylık ilk uçak yolculuğunu yapacak. Çok hareketli nasıl oturucam yerinde onu bilemiyorum. Bikaç şey sorucam bebek arabamız kabin boy onu uçağa sokabiliyor muyuz yoksa alıyorlarmı? Bebeğin suluğunu atıştırmalığını vs yanımıza alabiliyor muyuz? Şimdiden teşekkürler