Cuma günü eşimin teyzesi gelcek kızlarıyla ve damadıyla. Teyzem daha önce geldi ama uzakta oldukları için öyle yemekli gelmedi hiç. Cuma günü ilk defa yemeğe gelcekler ne yapacağıma karar veremedim daha 🤦♀️ iki tane 3.5 ce 2.5 yaşında kızım var ayrıca hamileyim de biraz pratik basit olsun istiyorum var mı önerebileceğiniz menü 🥰