Kızlar daha önce de sordum ama gerçekten zor durumdayım ne yapacağım bilemiyorum. 5.5 aylık bebeğim var emziriyorum. Çalışacagım için biberon vereyim dedim emmedi. Ağzında çiğniyor ucunu emme hareketi yapmıyor. 2 aylıkken dr browns vermiştim birkaç kere onu emmişti ama unutmuş. Kaşık deneyeyim dedim zaten şu anda tadım dönemindeyiz kaşığı sa istemiyor verdiğim tadımları da öğürüyor zaten. Anne sütünü de içmiyor ağzına akıtıyorum bekletiyor. Kardeşim bakacak işe başlamadan çözüm bulmam lazım yoksa çok zor olacak. Avent, dr browns, lansinoh hepsini denedim yok almıyor ne kaşık ne biberon almıyor. En son comotomo aldım henüz gelmedi deneyemedim. Ama zannetmiyorum alacağını. Ne yapacağım nasıl besleyeceğim bilmiyorum 🤷🏼♀️