Bebeğim 8 ay 8 günlük şuan. Geçen hafta bezine katı wc yaparken zorlanması ile başladı tuvalete gidişimiz. Ek gıdadan sonra aşırı zorlanıyor ıkınmaktan kıpkırmızı oluyordu. Ama şok şükür geçen haftadan beri sorunumuz ortadan kalktı. Artık büyük wc hep tuvalete yapıyor. Kücükler arada beze kaçıyor ama genelde onları da yapıyor. Hatta 2 gece üst üste aglama cıglıgı ile uyandım normalde emer yine uyurdu ama emmekte çözüm olmadı ve tuvalet aklıma geldi götürdügümde çişini öyle çok yaptı ki . Annemde ben de çok şaşırdık yatagına koyunca direk uykusuna devam etti gözlemledigim kadarıyla bebeğimde bu durumdan çok memnun. Şahsen ben de ek gıdadan sonra katı wc temizlemek cok sorun oluyordu bezden hem kokusu hem baş olmaması. Şuan ikimizde mutluyuzz merak ettiginiz şeyler olursa soruları alabilirim 😇