Leyna ay yazılanlarla çok alakasız olcak ama 😂antalyaya giderseniz biz mart ayında rixos premium belek oteline gittik aşırı güzeldi, yazı aratmadı resmen. Yazın çok pahalı oluyor diye bu sene de aynı otele kışın gitmek istiyoruz, ısıtmalı havuzları var birsürü restoranı var yemekler efsane, oyun alanı var ücretsiz bowlingden tutun jetonlu oyuncaklara kadar, kızım 14 aylıkken gitmiştik hepimiz çok eğlendik