Melikeeeqq Kızlar bebeğim 3 aylık kuru fasulye nohut felan yapmıyorum genelde gaz yapar diye bebişe ne yiceğimi şaşırdım artık herkes bişey söylüyor siz neler yapıyorsunuz neler yiyorsunuz
beyzacmvrc Melikeeeqq bulgur sogannda gaz yapar diyorlardı ben yiyorum gaz da olmuyo yani bizde pek Kısmıyorum çoğu şeyi yiyorum benimki de 3 aylık Çok gazlı bir bebek değilse kimyon çayı içerek veya pişirirken kimyon atarak bakliyatlari da tüketebilirsnz