Babyhapyy Kızlar kızım 15 aylık yürümek hiç istemiyor ayakta duruyor biraz gel gel yapınca ağlıyor kendini yere atıyor çok korkuyor sizce napabilirim neden böyle yapıyor gel kızım yürü diyince çok korkuyor ağlıyor hemen
Aslananne1 Babyhapyy ayniiii benim oğlum bizi anlatmışsın benim de oğlum 15 aylik yürümek istemiyor emekliyor koltuklara tutunup kalkıyor sıralıyor da ama her iki kolundan tutunca yürümek istemiyor ağlıyor olduğu gibi kendini yere atıyor napacam bilmiyorum kendinden küçükleri yürüyor 😧
expelliarmus Babyhapyy kızım 21 aylık yürüdü . Çok doktor gezdim . Sağlık açısından bir problem yoksa kendini ne zaman hazır hissederse o zaman yürür . Her çocuk kendine özel canım. Sen teşvik et zamanı ne zamansa o zaman yürür
Babyhapyy Aslananne1 Napıcaz İnan bilmiyorum yaşıtları yürüyor koşuyor çok üzülüyorum sürekli kucağımda yürüse en azından biraz dibimden ayrılır diyorum
Aslananne1 Babyhapyy aynn benimde oğlum öyle sürekli kucağımda yuruse rahatlarız belki arkadaşımın kzii oğlumda 10 gün küçük o 3 haftadır yürüyor parka gidiyoruz o geziyor parkta oğlumda arabada bakıyor üzülüyorum öyle olunca cesit cesit ayakbbi almıştım yürüyünce giyer diye hepsi kaldı kış geldi ne zMan giyecek bilmem😔
Esoskirec expelliarmus yaa gerçekten mi? Emekleme tutunup kalkma sıralama falan hepsini geç mi yaptı acaba? Kızım 14,5 aylık bu saydıklarımı geç yaptı yeni tutunup kalkmaya başladı sıralama da iki üc adım
Lalinn Benimki de yürümüyor 14,5 aylık ama denemeler yapıyor arada ama sonuç olarak yürümüyor napalım ben hiç takılmıyorum ya illâki yürüyecekler,normal olup da kim yürüyememiş ki ama erken ama geç
expelliarmus Esoskirec emekleme hiç olmadı popo üstü gidiyordu sadece. Tutunup kalkma ve sıralama 18 aylıkken oldu ve 19 aylıkken kısa mesafe geliyodu iki kişi arasında ama cesareti toplayıp yürümesi 2 ayı buldu 21. Ayında yürüdü 😬
expelliarmus Esoskirec sıralamadan sonra zaten en geç 2-3 aya yürür. Belki 1 aya bile tamamen yürür . Doktor sıralama varsa yürür demişti
Esoskirec expelliarmus ama şöyle bişey o kadar zor kalkıyo ki 10 kere deniyosa 2-3 kere kalkabiliyo bide sadece koltuğa tutunuyo başka yere tutunmuyo hiç. Sıralama da iki üç adım yan yan gidiyo işte oyuncak falan koyunca. Siz doktora götürmüş müydünüz doktor bize 14 ayda nöroloji görsün dedi eğer kalkmazsa aöa hiç istemiyorum MR falan çektirmek
expelliarmus Esoskirec 14 aylık bence küçük yeni yeni deniyo. Daha kasları kuvvetlenmediği için zor kalkıyo. Benim kızım o aylarda hiç kalkmıyodu sadece bi yere koyunca tutunup duruyodu. Tutunup kalkma sıralama dediğim gibi 18 ayda oldu sonra hızlandı süreç anca 21 aylık tamamen yürüme oldu. Ben 14 gibi doktora götürdüm ilk emeklemiyo tutunup kalkmıyo diye . Doktor da 18 e kadar bekleyelim dedi. 18 de götürdüm bu sefer tutunup kalkma sıralama var ama yürümüyor diye . Ortopedi bi baksın dedi. Ortopediye götürdüm röntgen çekildi . Doktor sağlıksal bi problem yok yürür 2 yaşa kadar bekleyelim dedi. Hazır hissetmiyordur dedi. Ben de dedim nörolojiye götürmeye gerek var mı diye yok dedi doktor algı beyinsel falan bi sıkıntı görmüyorum dedi. Bence biraz bekleyebilirsiniz. Çocuğu da çok hırpalamaya gerek yok daha zamanı var gibi