Kizlar kizim 18 aylik ve hicbirsey yemiyor ne yaptiysam olmadi neler denedim yok yemiyor sadece sut istiyor emmeyi biraktik bu arada kakaolu sut istiyor basta hazir aldik baktim olmuyor kestim ara da kendim yapiyorum saglikli olsun diye sutunu kendim hazirliyorum ama yok yemek yemiyor sutte vermedim bu seferde sadece su birde gunde 3 5 kere buyugunu yapiyor bende ve esimde tiroid var acaba boyle bir sey onda da mi var diye dusunuyorum bebeklerinde tiroid olanlar ne gibi belirtileri oldu yazabilirmisiniz ya cok uzuluyorum annem de sakinsin az ses et diyor ama kizmak cozum degil biliyorum kixamam da zaten yapi olarak cok sakin biriyim 1.5 yasinda kizsam ne olacak ki ama yemek yememesi beni bitiriyoe nsil ac ac gezebiliyor anlamiyorum gun icinde abur cubur yemiyor bazen meyve veriyorum vitamin bari alsin diye onuda oyle isterse yiyor ne yapacagim ya cok uzuluyorum cevre baskisi da ayri bir konu niye yemiyor sunun cocugu yiyor bi sorun mu var bla bla bla valla biktim bu konulardan da yemiyor napayim yemiyor elimde olsa aç birakirmiyim ne zorluklarla buldum onu ben 🥺🥺