13 aylık bebeğimin kafasında yara var şuan 2 tane . Doktoruna msj attım ama geri dönüş yapmadı. Memleketteyim araba sorunu var hastane epey uzak ne yapsam bilemedim. Bebeginin kafasında yara olupta bi krem kullanan oldu mu . neyden kaynakli oluyor ki acaba