Sadeturkkahvesi Kızlar oğlum pazartesi günü 2 yaşına giriyor bizde 2 yaşına girdikten sonra uçakla biyere gideceğiz. Uçak ücretlimi değil mi ? 2 yaşına girdikten sonra
Dmt-01 Sadeturkkahvesi ücretliymiş dün bi arkadaşla görüştükte 2 yaşından itibaren ayrı koltuk verildiği için tam bilet alınıyormuş.Bilet alma sayfasındanda bakarsanız zaten çocuk diyince yaş şeyi çıkıyo
liyamira Sadeturkkahvesi ücretli canım havayoluyla görüşüp bilet alabilirsin vaktin olursa havalimanındada halledebilirsin
Dmt-01 Sadeturkkahvesi aynen malesef.Ben küçükken hatırlıyorumda böyle çeyrek bilet yarım bilet gibi şeyler vardı sanki yaşa göre değişiyodu.18 yaşından sonra tam bilet alınıyodu sanki tam emin değilim ama öyle bişeyler hatırlıyorum
Sadeturkkahvesi Dmt-01 ya gerçekten çok saçma ya.. 2 3 günle para ödeyeceğiz ve bilette oldukça pahalı
liyamira ruveydaensar öncesinde alsada sistem kabul etmez kimlik bilgileri girildiği için ay gün yıl baz alır
ruveydaensar liyamira hmm o zaman keşke erken gitselermiş 😂😂😂 teşekkür ederim bilgi için belki bize de lazım olur 🤭