Sedaknr Normalde adetin 2.günü en geç 3.günü kanamanın yoğun olduğu günler takılır canım.Neden 6.gün takıldı rahim acaba tam açık değil miydi ki, iyi yerleşmedi mi acab ?İstersen bi doktora görün ultrasonla baksınlar iyi yerleşip yerleşmediğine ? Ya da takılırken enfeksiyon var mıydı bakmadan mı takıldı acaba ?