bunemeselaa ben anneme söyledim gelişim basamağı bu diye. Annem dedi sen kafayı yemişsin, şu şocuğu rahat bırak, alkış yapması mı gerekiyor yapmayabilir 😂 biz anneler bu yeni nesil uzmanların dediklerine çokmu kafa takıyoruz acaba. Çünkü annemlere göre bebeğim gayet normal bizi dinliyor bizimle oynuyor 1 yaşında komut alıyor, herşeyin farkında. Bunların olması yeterli onlara göre. Bende bu yüzden takmıyorum artık. Dediğiniz gibi her bebek farklı. Mesela bebeğim 11 aylıkken merdiven çıkmaya başladı emekleyerek, komşum şaşırdı onun oğlu yapamıyormuş. Yemeğini yiyor çatalla yencek şeyleri. Artık alkış baybay da yapmasın napayım