Merhaba kızlar 45 günlük bebeğim var yaklaşık bir hafta önce kolik sancılarımız başladı sab simplex biogaina ve neoclc kullanıyoruz sancılarına fayda etti fakat 5 gündür kakasını yapmıyor. Birde fitil verdi doktor ama herkes kullanma diyor. Önerisi deneyimi olanlar var mı acaba bu konu da 😔