Kızım 4 yaşında boyunu ölçmek istiyorum ama mezurayı üstüne tuttuğumda durmuyor eğilip bükülüyor bir türlü ölçemedim yere dümdüz yatırıp öyle ölçtüm. Bu ölçüm doğru mudur ille ayakta mı ölçmek gerekir acaba, anaokulu formuna yazacağım boy kilo bilgisi istemişler