Merhaba birsey danısmak istemistim. Kızım 2 yasina girecek bu ayın 13 unde . Bazen sinirlendiği zaman bir tarafa dönüp komsunun kızı var 18 yasinda aslımda sinir edip sekilde de sevmiyor ama sinirlenince bir tarafa donup odanin icinde kızin ismini söyleyip kızıyor. Annecim bak abla seni seviyor neden ona kızıyorsun ablayi sev olurmu diyorum tamam diyor ama sinirlensin tekrarliyor yada baska seyler söylüyor. Yeni yeni konustugunu anladığimdan bazen soylediklerini anlayamıyorum.cocuklara oynaması güzel cekinmez oyuna katılır ama simdi sendromdan gerek simdi hersey ben duyusunda ve elimdeki oynadiğı herşey onun düşünüyor. Acaba bazen kızıyoruz onun etkisinden mi. Simdiden tesekkur ederim