Normaldir bence ya bu arada MaşAllah Allah damatlığnı göstersn insAllah tebrik ederim 🧿🌸🙏ilk tuvaletini yaparken ağlamiştı bizimki bayağı sadece yaparken mi aglıyor özellikle ona dikkat edin bence eger oyleyse bi kac gune gecer o baloncuk gibi dedgniz bizde yoktu bize krem vermişti fitil bilgim yok ama bize dr demisti pipinin derisini yukari cekerek etrafini temizlemnz gerekiyor mutlaka diye yapismamasi icin deri ama süreci hatrlamiyom hani kac gun sonra yapin dedgni . Sizede soylemistr belki ama demediyse onuda sorun isterseniz konusursaniz o aklima geldi şuan cok gecmis olsun bizimki 5 ayliktı hala kolikti ozmn okdr aglardi kii biz nasil olsa cok agliyor bu da aradan ciksin bari diye yaptirmistik yani pek anlaymdm o yuzden ama çişte cok aglamisti koliklikten ötee🙈