Saçımı boyatmayı istiyorum 17 günlük bebeğim emmeye devam ediyoruz mamayla beraber benim saçlarım gebelik sürecinde hiç işlem görmedi dikkat ettim ama aşırı beyaz çıktı artık birşeyler yapmak istiyorum ama acelem yok acaba ne zaman yaptırabilirim boya açısı omre gibi işlemler emzirmede sıkıntı olur mu ? Yaptıran oldu mu bu dönemde??