ialbayrak98 bende hamileyken kullanmaya başladım 2.5 yaşında oğlum hala kullanıyorum artmadı kıllanma ama kökleri kalınlaştı arada ağda yapmaya kalkınca canım çok acıyor ve morarma oluyor cildimde en temizi ağda bence çok da jilete alıştırmayın hangi marka olursa olsun jilet sonuçta ben de pişmanım tekrardan ağda düzenine sokmaya çalışıyorum