Sumeyyefurkan Kızlar bebeğim iki ayına girecek doğduğundan beri bir gözü Çapaklı göz damlası kullandım ama hala aynı uyandığında gözü sarı çapak dolu oluyor bunun sebebi nedir napmam lazım
Ilaydaamm Sumeyyefurkan Benim kizimda ilk zamanlar oluyordu.Qaynatib ilitdigim suyla, Çayla siliyordum masaj yapiyordum.10 gune gecti.Sizde belki oyle yapa bilirsiniz
Mihrammmm Sumeyyefurkan göz yaşı kanalları tıkalı olduğundan dolayı oluyor bizim de olmuştu kaynatılmış su ve sütümle siliyordum ben bir kaç güne geçmişti