Merhabalar 15 aylık bir kızım var 37 haftalık doğmuştu ve doğum kilosu 2300 en son tartildigi da 8 kg di asla anne sütü içmedi doğduğundan beri mamayla ilerliyoruz asla migdesini büyütmüyor hep aynı ölçüde mama içiyor 150 ml ek gıda sürecimiz çok kötü meyve hariç bisey yemiyor doktor gece beslenmesini de kesmemi söyledi raporlu mama yazdı onuda içmedi süt de içmiyor mamayı hicbisekilde kesemiyorum kestiğim zaman aç kalıyor sizce nasıl bi yol izlemeliyim gece beslenmesine devam etmelimiyim fiziksel gelişimi çok iyi ama zayıf olmasında değilim yemek yememesi çok üzüyor