Busra_buglem_baturalp Giyinmek için sanırım erken daha🙄
Bu işin sırrı sabırlı olmak, acele etmemek. Yemek konusunda bir şey diyemem ben hiç yedirmedim, ek gıdaya geçerken direkt eline verdim her şeyi. Blw bebesiydi.
Ama büyüdükçe sabırla bekledim onu. Sandaletini kendi giyer. Başlarda 10 dakika sürüyordu. Sonra hızlandı. Kıyafetlerini çıkarabiliyor ama giyemiyor. Saçını eline tarak verip bekliyorum, diş fırçalama öyle. Masa hazırlarken mutlaka dahil ediyorum, o da bir şeyler taşıyor. Çamaşır asarken, bulaşık makinesi yerleştirirken falan ona da iş veriyorum. Güneş kremini kendi sürüyor, plaja giderken eşyalarını kendi taşıyor, dışarı çıkarken minik çantasını veriyorum eline kendi doldurup sırtına takıyor.
Ama dediğim gibi bol zaman lazım ha bir de peygamber sabrı🫶🏻