yellowmom8 bize dün wassab grubu kuruldu ordan haber verildi baslayacagi gun haber verilcek diye hatta neden son gun haber yolluyorlar diye kiziyordum neyseki bizimkiler gene haber verdi size neden haber gelmediki ilk defa cocuk yazdiriliyor kimseye bi haber verilmiyo cok sacma aslinda siz simdi nerden bilceksinizki cocugu ne zaman nasil getiriceginizi