Hatice-2009 Srfnr1 eşim bekçi 7aylık kızım var geceleri çok zorlanıyorum napcagımı bilemiyorum yakından işe başlıycam benim için daha zor olacak.
acelyaca Benim eşimde bekçi ailevi bakımdan çok zor bir iş beraber vakit geçirebilmeye zamanımız yok ama bunada şükür tabi
Cigdemkuzeyatasoy Srfnr1 öyle bişe cıkmış bu sene sanırım boşluk varsa başka şehire geçiş yapılıyomuş
Hatice-2009 Srfnr1 verilio sanırım ama biz aynı yerimizdeyiz ilk atananlardan eşim evliyiz DİE öncelik tanımışlardı
Cigdemkuzeyatasoy Srfnr1 bi gece çalışıp diğer gece calısmıyo yani mesela bu gece işe gidicek sabah gelicek geldiği günün gecesi evde bidaha diğer gece gidicek
Srfnr1 Cigdemkuzeyatasoy sıfr bulundugum ilceden kurtulurum belki diye ikna ettim.sinava girmesini 😁😁😁