poyrazefendii Ya anlamıyorum ya neden böyle bir postun altına bu yorum? Napcaksınız çok kiloluysa spora mı yazdıracaksınız? Ne tuhafsınız ya. Tamam en kilolu sizin bebeğiniz, tamam en iyi anne sizsiniz. Kadın size sizin bebeğinizin kilosunu mu sormuş? Yapmayın artık arkadaşlar ya. Azıcık insanların ruh halini anlamaya çalışın. Ego tatmininden başka bir şey değil