Kızlar 3 aylık bebeğim öksürmeye başladı havalar burada yağışlı ve soğuk olduğu için doktora öksürük için ilaç istedim peditus şurup reçete etti buraya kadar herşey normal.
Reçete numarasıyla ilçede ki eczaneye gittim peditusu devlet karşılamıyor diye benden 55 TL şurup parası aldı şurubu aldım okuyayım bir içeriğini dedim ama reçete ile satılır yazıyor benim anlamadığım reçete ile satılan bir ilacı devlet nasıl karşılamıyor veya eczacı bilerek mi öyle yaptı. Bide şey düşündüm prospektüsün de 6 yaşından sonra kullanımına uygundur yazıyor acaba bebeğim 3 aylık diye mi devlet karşılamadı ilacı bilgisi olan var mı???? Eczacıya sordum karşılamıyor dedi sadece eee doktor niye yazdı ki deyince doktor sistemi göremiyor karşılayıp karşılamayacağını bilmiyor dedi 🤦