Merhabalar anneler🍀Bebeğim 14 aylık. Ne zaman mama sandalyesine koysak ellerini göğsünde birleştiriyor ve kendini kasıyor. Su gibi terliyor. Ağlama felan da yok. Kendini Bi geriyor Bi salıyor Bi geriyor Bi salıyor. Yani böyle… Uzun zamandır böyleydi. Biz mama sandalyesini sevmediği için böyle yapıyo ya da gazı var onun için böyle yapıyo diye yorumlamıştık. Ama şimdilerde kucağımızdayken de aynısını yapmaya başladı. Hatta yatağına yatırınca da. Bu durumu yaşayanınız var mı acaba? O an oyuncak vs verince ilgisi dağılıyor yapmayı bırakıyor. Ama boş kalınca gene aynısını yapıyor. Bugün çocuk Dr a götürdüm. O da önemli bişey olduğunu sanmıyorum ama yine de Bi gidin deyip nörolojiye yönlendirdi. Böyle söyleyince içim ürperdi ve keşke daha erken gitseydim Dr a diye pişman oldum. Biz mama sandalyesini sevmiyor gazı olduğu için yapıyor ya da kakasını yapamadığı için kendini zorluyor olarak yorumlamıştık halbuki. Keşke daha erken gitseymişim😣😣 benzer durumu yaşayanlar var mı? Güzel sonuçlar duymaya ihtiyacım var 🙏🍀