Kızlar selam . Kızım tam 1 yaşında. Dün pencere açık kalmış :( sabah öksürdüğünü fark ettim . Burnunu açtım.. ateşi yok çok şükür.
Emziriyorum .
Sarımsak bal limon kürü dışında önereveğiniz,bi şey var mı ?
Soğan ve karanfil de yaptım :( off kendimi çok suçlu hissediyorum 🥹😭😭😭😭😭😭😭😭😭