designermoms Merhaba bebeğimde süt ve süt ürünleri alerjisinden şüpheleniyordum doktora gittim alerji bölümü alt dal olduğu için önce çocuk doktoruna gittim anlattım o da olabilir dedi bana liste verdi en az görülenden başlıyor en sonda süt ve süt ürünleri var. Ayın 12sinde randevumuz var o zamana kadar ben listeden açarak gidiyordum bu arada doktorum 3 gün kuralı dedi 3 gün o şeyden yiyorum tepki vermezse devam dedi doktora gidene kadar bu şekilde yapabilirsin dedi Kırmızı et yedim bir şey olmadı tavuk yedim bir şey olmadı çekirdek yedim bir şey olmadı Sıra kuruyemişteydi tek tek yiyip bakiyim dedim dün akşam fındık yedim yarım kase gece bebeğimi emzirdim ama yedikten uzun zaman sonra Sabah 4 bucuk gibi yine emzirmeye uyandım emzirirken hep saçlarını severim baktım elime bir şeyler geliyor bir sürü korktum eşimi kaldırdım ışığı yaktık baktık saç diplerinde kulak arkasında bir sürü kırmızı kırmızı sivilce gibi şeyler çıkmış çok korktum Sonra sabah 6da bebeğim ıkınarak uyandı çok zorlanıyordu Bu arada ben alerjiyi deriden değil kakasından ve sürekli ıkınmasından anladım Fotoğraf ekliyorum bakabilir misiniz alerjiden dolayı mı olmuştur haftaya Salı randevumuz var beklemesem mi o zamana kadar? Ama araştırdığımda çoğu devleti öneriyor alerji için
ipegimsi Ben hiç denemedim ama bi videoda izlemiştim kaybolmuyorsa alerjiden yada baska bişeyden şüphelenebilirsiniz diyodu
designermoms elifcicek_07 o normalde de vardı o yüzden alerji diyetine girdim Doktor kakadaki mukus ya da kanın geçmesi 3 haftayı bulur demişti
designermoms Aynenkanka o zaman dediğim gibi fındık dokundu çok teşekkür ederim bir kaç gün bekleyeceğim geçince domates var sırada 😕
Aynenkanka designermoms evet ama egzaması için yatıştırıcı bir şey kullanmanız lazım yoksa çok kaşınır yazık