Aşısını olduğumuz rotavirüsü sadece ishal ile atlatıyoruz çok şükür ama iştahsızlık mı yoksa mama reddi mi asla anlamıyorum. Biberonu görünce kafasını sağa sola çeviriyor, diliyle itiyor çok uzun süre bekledim aç değildir belki diye ama 5 saat mama vermesem yemiyor. Su kaybı olmasından endişe ediyorum. 4 ay 15 günlük daha önce böyle bir şey yaşadınız mı :(