Kızlar bugün tam 1 olduk, bal konusunda botulizm olayından dolayı çok tedirginim.
Alerjik bir bebek değil normalde. Artık verebilirim değil mi bazıları 15.ayı bekledik diyor o yüzden emin olamıyorum. Ne kadar vermeliyim bir de önerilerinizi bekliyorum.