Doğduğundan 1,5 yaşına kadar falan Mustela kullandım. Sonra oğlan Konak oldu ben de ne hikmetse gittim Nivea aldım iyice kötü oldu kafa derisi. Şimdi bir mühendis ve doktor eşi var instagramda takip ettiğim önerilerine güvendiğim onlar bir şampuan çıkardılar. Pureseed adında. Organik sertifikalı. 2 aya yakın kullanıyorum çok memnunum oğlum hiç kaşımıyor kafasını artık. Temiz içerikli şampuan arayışında olan anneler değerlendirsin derim.