Benim kızım zayıf olmasına rağmen hep büyük beden alıyordum boyu uzun diyorlardı ama yine de kıyafetlerin kalıpları dar şu an 14 aylık 10 kiloya yaklaştı ama en az 18-24 ay alırım muhtemelen kışlık
Hatta geçtiğimiz bahar bir takım almıştım 2 yaş dar oldu 3 yaş almıştım resmen kalıpları dar