a-bukemm Kızlar selam . Kızım tam 1 yaşında. Dün pencere açık kalmış :( sabah öksürdüğünü fark ettim . Burnunu açtım.. ateşi yok çok şükür. Emziriyorum . Sarımsak bal limon kürü dışında önereceğiniz bi şey var mı ?