Sssdt Kızlar kızımın iki ismi var biri kayınvalidemin ismi. Dogum gunune cok az kaldı dogum gunu müziği iki isimli yok maalesef birini çaldırmam gerekiyor sizce 2. İsmini çaldırsam ayıp olurmu yada hangisini çaldırmalıyım
Kahveseveranne Sssdt en çok hangisini kullanıyorsanız onu çaldırın ya da Instagram’da kutu kutu beste var ona iki ismine özel şarkı yaptırın. Ben oğlumun 1. Doğum gününde hediye olarak şarkı yaptırmıştım ve onu çaldırmıştım
Cennet-Kokulum Sssdt Obenimsarkim.com diye bir site var. Her türlü müzik yapıyor. Ben bebeğime 6 aylık kınasında şarkı satın almıştım. Bir bakın isterseniz. Prensese şimdiden mutlu yıllar diliyorum🌸