5 ay 22 günlük kızım sürekli yüksek sesle bağırıyor (birkaç haftadır böyle). Sabah akşam yada evde dışarda farketmiyor. Gece uyandığında da bağırıyor ama keyifli bağırmalar yani huysuzca değil. Sesinin ne kadar yüksek çıkacağını falan mı keşfediyor anlamadım. Var mı bu şekilde olan ? 😅