Zelis20 Hamilelikten beri geçmeyen yaralarım var 1 aylık oldu çocuğum hala geçmiyor göğüs ucı yaraları herseye denedım ama geçmiyor göğüs ucuyla emmesine rağmen birde hemen süt çok gelıyır sağsam dahı hemen doluyor bıraz sütü nasıl azaltabılırım
Melike2023 Zelis20 canım göğüs ucu kullanma benimde çok çatlağım oldu kanadı bile bazen tek çözümü anne sütü çatlağa iyi geliyor emzirmeden önce göğsünü sık süt gelsin onu parmağınla göğüs ucuna sür birde gümüş kapak kullan bana çok faydası oldu kremler işe yaramıyor
Melike2023 Zelis20 sütünü de azaltma ne güzel işte şükret sütün var sürekli sağım yap bebeğini sürekli emzir
sweetbabyy Zelis20 emzirdikten sonra kendi sütünü sık ve çevresine sür bundan iyi krem yok benimkiler öyle geçti :)
Bett1 Zelis20 ben ne denediysem geçmemisti 3 ay yara kaldı en son göğüs kalkanı kullandım aventin o şekilde iyileşti ilk oğlumda. 2 oğlumda doğum yapar yapmaz takmaya basladim kalkanları hiç yara olmadı şükür şimdi 2 buçuk aylık
Aslan33_ Zelis20 eğer dayanabilirsen soğan da çok çok iyi onuda koyabilirsin yakar biraz yara olduğu için ama iyileştirir hemen emzirdikten sonra süt tekrar emzirmende bol suyla guzelce yika göğsünü
kucukprenses Zelis20 ben soğanı ocağın üstünde közleyip göğsüme koymuştum, çok faydasını gördüm, her emzirmeden öncede yıkıyordum göğüslerimi
Ezgi_anakli26 Kesinlikle kantaron öneririm hem yıkamana da gerek yok her emzirmeden sonra sür 2 gün içinde kendine gelir iyilesir 😊 bebegin kantaron yağı varken emmesi de sorun yaratmaz o yüzden gogus ucunu yikamana gerek yok🥰
Melike2023 sevda0180 canım oda e bebekte 925 ayar gümüş kapak göğüs ucuna koyuyorsun içerisinde süt birikince o sütün göğsündeki çatlağa yaraya iyi geliyor göğüs ucu zaten kuru kaldıkça daha çok çatlar ama o nemli bırakıyor iyileştiriyor
Busra986532 Zelis20 bana buradan bir anne madacasol diye kremi önerdi çok şey denemiştim geçmemişti. 2 defa sürmemle şıp diye kesti. Memeyi doğru tutuşta çok önemli youtubeden bakp yapmıştım. Kremi normal doğummda dr vermişti hızlı iyileştrmişti memedede çok işe yaradı
1334 Zelis20 ben iki çocuğum da efsane bir göğüs yarası çektim çok kötüydü ilkinde beş aya kadar sürdü bu ikinci çocuğum da bu kadar sürsün istemedim ve çok kötü oluyor gerçekten doktorumun tavsiyesi üzerine bir tane ürün kullandım resmini atabilirsem atacağım bir hafta içerisinde geçti çok güzel bir ürün keşke daha önce tanısaydım diyorum😊
1334 1334 ADALOX göğüs ucu hijyen ve bakın spreyi olarak geçiyor resmi paylaşmak istedim ama olmadı yapamadım😅🦋