Bizde ctesi günü tam 3 aylık olduk ve o gün doktor kontrolümüz vardı kilo 5.300 boy 62 cm ama her bebek aynı olmayacaktır. Kız ve erkek bebekler farkedebilir. Ama onun dışında da bebeğinizi kimsenin bebeğiyle kıyaslamayın.. gelişimi hakkında en doğru bilgiyi doktorunuz vericektir. Herşey yolundaysa diğer bebeklerin kilo ve boylarına takılmayın.. 🙂sevgiler..