Ruhikizim04 sallanıyor bebeğin ayına göre kademeleri var derinliğini ayarlayabiliyorsunuz anne yanı oluyor öndeki bariyer indirilebiliyor yatağa sıfır oluyor tekerlekli olduğu için çekmesi de kolay benim tek sıkıntım odam çok küçük onu da koyunca yürüyecek yer kalmıyor