Kizlar yogun bi sekilde kizimda var. Bizde tek tuk. Doktor kizimla bize ayri karisimlar hazirlatti. Onun haricinde ne sursem yatisir kasintilari. Gece uyaniyo surekli, kasintidan mi uyaniyo acaba. Bi de isin kotu yani bakicida. Her sey o kadar kotu ilerliyo ki izin alma lüksüm de yok. Ne yapacagim bilemedim. Temmuzda esim ve ben uyuzduk kizima gecmemisti ama yinede ona da losyon vermisti doktor. Gecmisti kasintilarimiz. Simdi tekrarladi