Ekimin 15 inde İstanbul da yeğenimin düğünü var ablamın kızının yani kendi özel arabamız yok satildi herkes kendi arabasıyla kimiisi de servis tutulup gidecekmiş ama çocukla o kadar yola gitmek istemiyorum yarım saatlik mesafeye bile hiç durmuyor arabada sürekli ön koltuğa geçmek istiyor ayakta gitmek istiyor bu arada 27 aylık elimden geldiği kadar oyalamaya caliisyorum ama biraz sonra hemen sıkılıyor bende gitmeyim o zaman diyorum herkes en yakınin düğünü gelmezsen ayıp olur diyor uçakla gel diyen var uçağa hiç binmedim nasıl benim gibi olup ta binenler tecrübeleri neler sormak istedim bide beni de uzun yol tutuyor hastalığım dan dolayı birazda ondan gitmek istemiyorum deneyimleriniz neler mesela