Muhammed-Alparslan16 Arkadaşlar merhaba korunma yöntemi olarak kol implanti yaptıran var mı. Varsa memnun musunuz acaba ?
Nurrrrrr233 Ben yaptırdım ama aşırı kanamam oluyor tabiki herkeste farklı oluyormuş başka sıkıntım yok memnundum ben