Naz1604 Bayanlar 40 günlük bebeğim var 60 ml süt içiyor sadece az degilmi yukarı çıkamadık fazlasını istemiyor 2 saatde bir besleniyor daha fazla içmesi gerekmiyor mu ?
Melikkee Naz1604 Doktor 60 ile 90 arası demişti bana . Benimki de tam tersi doymuyor 100 110 iciyor 46 günlük yani demem o ki bebekten bebeğe fark eder bu tabi ki sen yine azar azar arttırmaya çalış ama normal doktorun demesine gore
aynenncnmmm Naz1604 kızım 18 günlük oldu. Sadece sağ memeyi tutuyor onuda tam boşaltamıyor önce memeye koyup açlık durumuna göre kalanı ve solu sağıp veriyorum bazen 40-50ml ile doyuyor bazen 110la doyuyor. Kendisi ne kadar isterse o kadar veriyorum bende. 😁
Bett1 Naz1604 kilo alımı iyiyse sorun olmaz. Benim oğlum 5 günlükken sarılık için fototerapi almıştı ben o gün hem emzirdim hemde arkasından sagdigim sütten 60ml veriyordum hemşire dediği için o da içiyordu yani.
Naz1604 aynenncnmmm benimde sağ tarafı tutmuyordu zorla alistirdim ama gündüz çok uyuduğu için uyanmiyor uykulu emmiyor diye sürekli sağıp veriyorum 60 ml iciyor gecede sabaha kadar uyumuyor memede duruyor
Naz1604 Bett1 1 ayda 1.400 Gr aldı hemşire çok iyi dedi ama şuan gün geçtikçe büyüyor doğduğundan beri hep aynı ölçüde içince tedirgin oldum doktora sorucam kontrolde bakalım yavas yavaş artdirmaya calisicam