Hanzade1 7 aylık bir kızım var. Yaklaşık bir aydır geceleri saat başı kalkıyor. Bu ayda bilmediğim uyku gerilemesi atağı mı var? Aşırı zorlanıyorum çok fazla uyanıyor sabaha kadar. Siz de durumlar nasıl?
Gulsn4335 Bizde öyle maalesef gayet güzel uyuyan bebeğim 4. Aydan sonra huy değiştirdi devamlı uyanıyo geceleri 🥲
Nurnur41 Gulsn4335 merhaba baya olmuş postlarda ararken yorumunuza denk geldim düzeldimi acaba nasıl çözüm buldunuz
Hanzade1 Nurnur41 maalesef geceleri çok sık uyanıyor. Hatta diyorum ki ilk zamanlar daha iyiymiş. 10 15 kere kalktığını biliyorum. Dişti gazdı derken her gece baika bir sebepten uyumuyo. Emmeyi bırakınca bir umut daha uzun uyur diye düşünüyorum
Azrakose 7 buçuk aylık bizim de böyle bir saate bir uyanıyor bende mecbur yanıma alıyorum yanımda uyuyor uyanınca direk emiyor yeniden uyuyor ama sürekli uyanıyor