Her çocuğun gelişimi farklıdır . Benım kızım da 4 aylıkken nıyetlendı. Mama sandalyelerine oturtuyordum. Sımdı 8 aylık . Yürümeye çalışıyor . Engellemiyorum asla çocuğumu.Hatta yardımcı oluyorum yapması için. Benim çocuğum genel olarak aceleci 😂 Hamileyken de 6.ayda başaşağı durmaya başladı doğuma kadar öyle kaldı . Bıraksam hemen gelecekti 😂